A-tol Z-ig hires költök magyarul &franciaul

  a vers szerelmesei eszeveszett szerelmi dalba kezdtek

Magyar költök versei magyar& francia nyelven. Linda& Tebinfea

Magyar költök versei magyar& francia nyelven. Linda& Tebinfea

Petőfi Sándor Emlékpad. "Mit rákentek a századok lemossuk a gyalázatot!"

Petofi Sandor EMLEKPAD az 1848-as szabadsagharc költöje

Radnoti_Miklos_Emlekpad

Image Radnoti_Miklos_Emlekpad

vendredi 2 septembre 2011

Parce que tu m’aimes.

Parce que tu m’aimes.

tes yeux sont miroirs
de merveilles bénies
parce qu’ils m’ont vu ;
tu es la maîtresse
la femme rusée
des caresses.
mille fois bénie
tu l’es en tant que femme
car tu m’as vu
et tu m’as regardé.
Parce que tu m’aimes
je t’aime aussi
Parce que tu m’aimes
tu es la femme
tu es la belle

Ady Endre. 1906

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire